2020.03.18
WORK HOME

Tisztelt Partnerünk,
Lehet, hogy csak nemrég kerültünk kapcsolatba, lehet, hogy több mint 25 éve jár hozzánk és rendezvényeinkre, de egy biztos: kapcsolatunk a bizalomra és a munkahelyi felelősségre épül. Dolgozóink és partnereink többsége aktív, eseménydús életet él, akár üzleti találkozókra, szakmai rendezvényekre, networking eseményekre, akár privát, közösségi-családi programokra gondolunk.
 
Most azonban itt az ideje lelassulni, és olyan otthoni tevékenységekre időt szakítani, amire eddig esetleg nem volt idő. Rendet rakni gondolatainkban, átértékelni környezetünkkel való kapcsolatunkat.
 
A COVID-19 vírus terjedésének lassítására az egyetlen módszer a társasági érintkezések minimálisra csökkentése.
 
Mi ezt komolyan vesszük, kérjük, Ön is vegye komolyan!
Nyitva tartás
Bemutatótermünk jelenleg csak hétköznapokon 10-16 óráig van nyitva, de a kormányintézkedések hatására ez is tovább korlátozódhat. A látogatást helyettesítendő, bemutatótermünk virtuálisan is körbejárható.
 
Tekintse meg bemutatótermünket az alábbi linken:
https://my.matterport.com/show/?m=yqyXcBVotBo
 
Csapatunk
Számunkra munkavállalóink biztonsága kulcskérdés. Dolgozóinkkal történt személyes egyeztetés után a munkavégzés mindenki egyéni élethelyzetéhez igazítva folytatódik tovább, de csapatunk továbbra is együtt van. Ha valakivel személyesen nem találkozhatnak ezekben a hetekben, akkor az a munkatárs telefonon és szinte minden, napjainkban használatos online eszközzel érhető el.
 
Gyors alkalmazkodás:
Megszokott életünk sok, eddig nem ismert kihívás előtt áll. Az új helyzethez történő gyors alkalmazkodás kulcsfontosságú. Mi is ezt tesszük. A lényeg: maradjunk pozitívak!
Mindannyiunk biztonsága érdekében kérjük, vegye komolyan az ajánlott biztonsági intézkedéseket. A járvány terjedésének lelassítása és megakadályozása közös érdekünk.
 
Köszönjük!
Üzleti folyamatainkat befolyásoló gyártóink - fuvarozó partnereink - és további logisztikai partnereink rendelkezésre állásáról, illetve ezek jogi státuszáról weboldalunkon adunk folyamatos tájékoztatást!
https://www.europadesign.hu/2020/03/17/hivatalos_kozlemeny
Szakmai és közösségi kapcsolatainkat az elkövetkező időszakban szinte kizárólag a digitális térben folytatjuk.
Kövessen minket és más hasznos információk mellett tudja meg, hogyan javíthatja a Home Officeban töltött munkaidő hatékonyságát!
 



Magyarországon
előregisztrált
épületek

8



Iroda
showroom
projekt



1




Well
minősítéshez
ajánlott
szállítók

6



http://www.europadesign.hu/

Hazai szakemberek
a WELL-ről

Fazakas György
építész, ügyvezető igazgató
Fazakas Építésziroda Kft.

Nagyon hasznos kezdeményezésnek tartjuk a 2019. február 15-én elindított interaktív előadás sorozatot. Az egészséges irodai környezet érdekében tett intézkedések egyre sürgetőbbek. Az elmúlt évtizedekben folyamatosan nőtt az az irodai munkahelyek száma, egyre nő a dolgozók aránya az adminisztratív szolgáltatási területeken.

Kovács Emesének szeretnénk megfontolásra javasolni, hogy a ”Well” minősítésben, az irodai dolgozókra jutó irodaterület mérőszáma is szerepeljen, a túlzsúfolt irodai környezet egészségtelen hatásának csökkentése érdekében.

Cikkeink

2020.04.30
CORPORATE ART A WELLBEING SZELLEMÉBEN



CORPORATE ART A WELLBEING SZELLEMÉBEN
Avagy hogyan tegyük vonzóvá munkahelyünket a corporate art eszköztárán keresztül?

A cikk szerzője Bagyó Anna, művészeti konzulens, az Anna Bagyó Art Consulting alapítója, több mint három évtizede a hazai és nemzetközi művészeti és műkereskedelmi színtér szereplője. Szakmai tevékenysége jelentős részét, már a 90-es évek elejétől a corporate art alkotja, közel hetven megvalósult projekt, irodaházak, bevásárlóközpontok, vállalati műgyűjtemények, szállodák és köztéri munkák gazdagítják a portfóliót. Inspirációt, információt, tapasztalatot és szakmai kapcsolatokat a hazai üzleti szféra és az ingatlan piac mellett külföldi tanulmányai, a Zágrábi Egyetem művészettörténet-néprajz szakán és a New York University, Art Administration & Management/Art Dealership & Collecting mester képzésén szerezte.

Olvasom tovább →

2020.04.29
WELL IRODA - VÉDELEM A KORONAVÍRUS ELLEN!



WELL IRODA - VÉDELEM A KORONAVÍRUS ELLEN!


A Well irodai minősítés már jóval a Covid-19 megjelenése előtt az egészséges életmódra, a prevencióra és az ennek megfelelő irodai, illetve munkakörnyezetre helyezte a hangsúlyt. A Well sztenderdet kidolgozó IWBI – International Well Building Institute - ajánlásai most a vírus elleni küzdelemben fokozottan érvényesek és időszerűek.

Olvasom tovább →

2020.03.24
TEXTILMŰVÉSZET A WELL IRODÁBAN - KALÁCSKA ZSANETT



TEXTILMŰVÉSZET A WELL IRODÁBAN 


Kalácska Zsanett 2009-ben szerzett diplomát a a MOME fémműves szakán, a tervezéshez pedig 2012-ben tért vissza a Zwana márka megalapításakor. A Zwana kínálatában a természetből és annak geometriájából inspirálódott textil és bőr ékszereket találunk. A természet geometriája, az apró, organikus részletekben felfedezhető lenyűgöző szabályosság inspirálja. A második Gombold újra! pályázatára a WAMP különdíjával jutalmazott kollekciót készített, amihez egy különleges, saját fejlesztésű technikát használt. A technika a Pangolin nevet viseli, és a Zwana ékszerek védjegyének számít.

Olvasom tovább →

2020.03.20
Új kihívás: hogyan dolgozzunk otthonról?



Hogyan dolgozzunk otthon is kényelmesen és hatékonyan? Hogyan feleljen meg a lakásban kialakított munkahely az egészséges munkavégzés feltételeinek?  Milyen bútorokat válasszunk, hogy a home office ne törje meg otthonunk összképét? Az irodabútor-gyártók felkészültek a kihívásra, most a spanyol Actiu gyár ad tippeket.

Olvasom tovább →

Kapcsolat

EUROPA DESIGN, WELL PONT


EUROPA DESIGN, WELL POINT
H-1025, Budapest, Törökvész út 71-73.
T: 274-0001

Nyitva tartás
H-P: 09.00-17.00
Email
minosites@welliroda.hu
Kövessen minket!


Hazai szakemberek a WELL-ről

Fazakas György
építész, ügyvezető igazgató
Fazakas Építésziroda Kft.

Nagyon hasznos kezdeményezésnek tartjuk a 2019. február 15-én elindított interaktív előadás sorozatot. Az egészséges irodai környezet érdekében tett intézkedések egyre sürgetőbbek. Az elmúlt évtizedekben folyamatosan nőtt az az irodai munkahelyek száma, egyre nő a dolgozók aránya az adminisztratív szolgáltatási területeken.

Kovács Emesének szeretnénk megfontolásra javasolni, hogy a ”Well” minősítésben, az irodai dolgozókra jutó irodaterület mérőszáma is szerepeljen, a túlzsúfolt irodai környezet egészségtelen hatásának csökkentése érdekében.

Kocsány János
CEO
Graphisoft Park SE

A Well Irodáról szóló szakmai előadás nagyon jól összegezte a munkavállalók jó közérzetét középpontba állító új minősítési rendszer lényegét, így ingatlanfejlesztőként felkészülten várom a leendő bérlők erre vonatkozó igényeit. Számomra a Well nyolc fő kategóriája közül kiemelt fontossággal bír a fitness, a mozgáskultúra bevezetése a munkahelyeken. Ráadásul én ezt közösségépítő eszközként is használnám, hogy az ott dolgozók együtt éljék át a testmozgás örömét. Az irodai épített környezetben olyan feltételeket kell megteremteni, amelyek ösztönzik a fizikai aktivitást és az aktív életmódot.

Pálla Gábor Ödön
ügyvezető igazgató
Római irodaház Kft.

Az ingatlanfejlesztőknek a Well minősítés szempontrendszere olyan támpontokat ad, amelyekre érdemes odafigyelni már a beruházások elindításánál. A bérirodaházak fejlesztői számba vehetik az épületek alaprajzi, tartószerkezeti és épületgépészeti kialakítását, hogy az később alkalmas lehessen egy Well iroda megvalósítására. Amellett, hogy a minősítés egy kitűnő marketingeszköz, legalább olyan fontos a munkavállalók egészségének és kényelmének középpontba állítása is. A WELL továbbá hozzásegítheti a HR és kommunikációs szakterületek bekapcsolását is az irodatervezés folyamatába, ami nagyban segítheti egy projekt sikerét.



Irodakereso.info Well Iroda http://www.europadesign.hu/


Adatkezelési tájékoztató