Egy mindenki számára fontos és pozitív fogalom tudatos használatának támogatására 2020 nyarán több cég és a témát kutató szakértők közreműködésével megalapítottuk a Wellbeing Szövetséget, hogy a munkavállalói jóllét elérésére irányuló törekvéseket összefogjuk és támogassuk.
Küldetésünk, hogy segítsük a jóllét (wellbeing) beépítését a vállalatok szervezeti kultúrájába!
Nagyon hasznos kezdeményezésnek tartjuk a 2019. február 15-én elindított interaktív előadás sorozatot. Az egészséges irodai környezet érdekében tett intézkedések egyre sürgetőbbek.
Az elmúlt évtizedekben folyamatosan nőtt az az irodai munkahelyek száma, egyre nő a dolgozók aránya az adminisztratív szolgáltatási területeken.
Kovács Emesének szeretnénk megfontolásra javasolni, hogy a ”Well” minősítésben, az irodai dolgozókra jutó irodaterület mérőszáma is szerepeljen, a túlzsúfolt irodai környezet egészségtelen hatásának csökkentése érdekében.
A Wellbeing Szövetség 2021. január 03-án országos kutatást indított magyarországi cégek körében, hogy feltérképezze a témához kapcsolódó vállalati igényeket és szükségleteket.
Legújabb Podcastünkben a munkahelyi stresszről beszéltünk, ami a Covid idején talán még aktuálisabb és a WELL-nek erre is jó megoldásai vannak.
Olvasom tovább →
CORPORATE ART A WELLBEING SZELLEMÉBEN
Avagy hogyan tegyük vonzóvá munkahelyünket a corporate art eszköztárán keresztül?
A cikk szerzője Bagyó Anna, művészeti konzulens, az Anna Bagyó Art Consulting alapítója, több mint három évtizede a hazai és nemzetközi művészeti és műkereskedelmi színtér szereplője. Szakmai tevékenysége jelentős részét, már a 90-es évek elejétől a corporate art alkotja, közel hetven megvalósult projekt, irodaházak, bevásárlóközpontok, vállalati műgyűjtemények, szállodák és köztéri munkák gazdagítják a portfóliót. Inspirációt, információt, tapasztalatot és szakmai kapcsolatokat a hazai üzleti szféra és az ingatlan piac mellett külföldi tanulmányai, a Zágrábi Egyetem művészettörténet-néprajz szakán és a New York University, Art Administration & Management/Art Dealership & Collecting mester képzésén szerezte.
WELL IRODA - VÉDELEM A KORONAVÍRUS ELLEN!
A Well irodai minősítés már jóval a Covid-19 megjelenése előtt az egészséges életmódra, a prevencióra és az ennek megfelelő irodai, illetve munkakörnyezetre helyezte a hangsúlyt. A Well sztenderdet kidolgozó IWBI – International Well Building Institute - ajánlásai most a vírus elleni küzdelemben fokozottan érvényesek és időszerűek.
Nagyon hasznos kezdeményezésnek tartjuk a 2019. február 15-én elindított interaktív előadás sorozatot. Az egészséges irodai környezet érdekében tett intézkedések egyre sürgetőbbek.
Az elmúlt évtizedekben folyamatosan nőtt az az irodai munkahelyek száma, egyre nő a dolgozók aránya az adminisztratív szolgáltatási területeken.
Kovács Emesének szeretnénk megfontolásra javasolni, hogy a ”Well” minősítésben, az irodai dolgozókra jutó irodaterület mérőszáma is szerepeljen, a túlzsúfolt irodai környezet egészségtelen hatásának csökkentése érdekében.
A Well Irodáról szóló szakmai előadás nagyon jól összegezte a munkavállalók jó közérzetét középpontba állító új minősítési rendszer lényegét, így ingatlanfejlesztőként felkészülten várom a leendő bérlők erre vonatkozó igényeit. Számomra a Well nyolc fő kategóriája közül kiemelt fontossággal bír a fitness, a mozgáskultúra bevezetése a munkahelyeken. Ráadásul én ezt közösségépítő eszközként is használnám, hogy az ott dolgozók együtt éljék át a testmozgás örömét. Az irodai épített környezetben olyan feltételeket kell megteremteni, amelyek ösztönzik a fizikai aktivitást és az aktív életmódot.
Az ingatlanfejlesztőknek a Well minősítés szempontrendszere olyan támpontokat ad, amelyekre érdemes odafigyelni már a beruházások elindításánál. A bérirodaházak fejlesztői számba vehetik az épületek alaprajzi, tartószerkezeti és épületgépészeti kialakítását, hogy az később alkalmas lehessen egy Well iroda megvalósítására. Amellett, hogy a minősítés egy kitűnő marketingeszköz, legalább olyan fontos a munkavállalók egészségének és kényelmének középpontba állítása is. A WELL továbbá hozzásegítheti a HR és kommunikációs szakterületek bekapcsolását is az irodatervezés folyamatába, ami nagyban segítheti egy projekt sikerét.